16. června 2013

Před tatranská

Je potřeba opět napsat pár čárek. Když se nad tím zamyslím, tak je to docela hloupost, jelikož jenom ťukám do kláves. Je v tom určitě něco metafyzického, ale v tento okamžik nevím oč jde. Poslední dobou tak celkově nevím oč jde. Ale padá vláda, takže si budu přát, abych konečně pochopil. Můžeme mít přání, když padá hvězda, to vím, ale platí to stejné i pro vládu? Když to vezmu ze svých zkušeností, tak to ani s těmi hvězdami moc nevychází. Jednou jsem viděl zakopnout Vetchého a moje vyřčené přání se mi nesplnilo. To asi Vetchý není moc hvězda. I když už tehdy skončil na chodníku. Hvězdy prostě na chodník nepatří. 

Ale proč vlastně píšu? Zítra se s Modrookou vydáváme do Tater. A podle mého horského průvodce se nejedná o mléko. Jsem z toho trochu zklamaný, jelikož celý život toužím hlouběji porozumět pasterizaci. Setkávám se s ní totiž minimálně dvakrát denně, vždy po čištění zubů. Jsem potom vždy pasterizován. Tak snad příště. Chtěl jsem nějak zaperlit, ale Perličku už dlouho nepoužívám. Stejně by bylo zajímavé, kdyby lidé dokázali dělat skutečné perly. Pak bych ji bylo moc a my bychom je třeba mohli házet sviním. Tak to je všechno, co jsem vám chtěl sdělit. Násobit nebudu, snad mi to přičtete (přečtete) k dobru. Tak snad za týden budu ještě živý. Hvězdy z Tater prý nepadají…

Žádné komentáře: