4. května 2019

Novo(z)rozená


Ahoj M, jelikož rychle rosteš a maminka se nám tak utěšeně rozpíná do prostoru, je čím dál složitější vměstnat se do našeho 2+KK. Některé věci vyhazujeme, jiné nenápadně schováváme pod postel, některé schováváme do komory a jiné musíme dát na web. Kdysi jsem to tady vyplňoval svými hlupotami, teď to tady můžeš převzít svými vlastním (pro)jevy. Kopáním, blinkáním, říháním, brečením v podstatě čímkoliv a všem to může být offline. Když o tom tak přemýšlím, tak se vlastně obsah ani trochu ne(z)mění…

Těhotenství tvojí mamince sluší, když jsme si byli nedávno v zoo ve Vídni, uvědomil jsem si, že nyní vypadá trochu jako panda. Lehce přejedená panda. Možná, že od maminky dostanu na bambus, ale ty úplně pandovitý nebudeš, což usuzuji z toho, že si mě už několikrát nakopl jejím břichem. Navíc se taky nerad fotíš, pokaždé když jde maminka na monitorování, vypráví mi pak, jak se usilovně snažíš, abys nebyl vidět. Což jsem mimochodem na jednom z vyšetření viděl na vlastní ultrazvuk. Pokud bych tě měl přirovnat k nějakému zvířeti, tak pro mě stále vypadáš jako něco, co vylezlo z Johna Hurta…

A samozřejmě je to Winston Smith. To aby maminka neměla nějaké řeči. Tvá maminka bere těhotenství značně vážně. Vášně krotí, příkladně se stravuje, vzdělává se a celkově se vzorně připravuje. Nedávno zjistila, že i když si ještě plod (naši lásky?), tak už rozeznáváš její hlas, takže se rozhodla, že ti bude číst pohádky. Nechce mi říct jaké, proto ji podezřívám, že ti čte nějaké pracovní marketingové strategie. Náhodně jsem prolistoval nějaké naše pohádky a narazil jsem na pojednání o tom „Jak Vilík komínem vylít“. Překvapivě se však nejedná o příběh z období holocaustu, ale jen o kapitolu z Alenky…

Samozřejmě se na tvůj příchod připravuji i já. Zásadní věci, které nyní řeším, jsou: jak s tebe udělám právoplatného občana, jak za tebe zaplatím poplatek za odpady a v jakém pořadí ti budeme s maminkou pouštět Star Wars. Taky jsem ti nakoupil několik batmenovských oblečku. Uvažoval jsem i o něčem s Thorem, ale po posledních Avengerech si to ještě rozmyslím. Celkově se mi však zdá, že, novorozenci sají živiny nejen z prsou matky, ale i z bankovního účtu otce. Mysli na to, až jednou budeš přebalovat ty mě…

1 komentář:

DUŠKA ALŽBĚTA řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.