17. června 2007

Už je to tu!

Ne, nebojte se Čunek je pořád ministr, Košťál nadále vládne českému fotbalu a Bruckner je pořád trenérem nároďáku. To jiné je, že mám za sebou první rok na výšce. Úspěch, možná, propadák, asi ne, tak teda co?

Zvláštní jak to rychle uběhlo, ještě si živě pamatuji jak jsem jel poprvé do Brna, pamatuji si ty skvělé začátky v záři, kdy jsem snad týden prostál v nějakých řadách - čekání na ISIC, čekání na průkazku na vlak, na tramvaj.... Prostě skvělý začátek, no ,ale pak to začalo. Je trochu zvláštní, že z toho učení si moc nepamatuji. Pak přišli Vánoce, Silvestr, moje narozky a šup je konec semestru. A pak znova ty přednášky, které si znova nepamatuji. A bum zase konec semestru. Pokud všechno půjde tak rychle, tak si ani nevšimnu, že už jsem dostudoval, oženil se, měl děti a jediná věc na kterou se budu těšit, bude to, že děti jednou vypadnou z domu.

Takže konečné hodnocení? Skvělé předměty jako lidská práva, evropeizace, vzdělávací politika nebo politický systém ČR se učí prostě samy, a ty horší se už nějak domlátí. Krom předmětů jsem poznal několik fajn lidí, ale taky několik magorů, a pro mé ego je fajn, že jsem si potvrdil, že ten fotbálek prostě umím, takže vše je SQĚLE.

Žádné komentáře: