16. března 2008

S lehkostí peří

Teď jsem se dozvěděl, že prý můj vztah k holkám, ke škole a k vanilkové zmrzlině je spíše žertovně teoretický než reálně milenecký. Vůbec to nechápu, takže to tady nebudu rozebírat a radši napíšu další hlupoty.

Škoda, že neumím číst myšlenky, někdy by se to opravdu hodilo. Třeba teď nedávno na nákupech. Stojím si poklidně v řadě před pokladnou a najednou kouknu před sebe a tam ve vozíku sedí takový divný malý stvoření. Nejdřív mě štvalo, že sedí ve vozíku a já ne, ale horší bylo, že jsem „to“ svým (samozřejmě krásným a inteligentním) zjevem zaujal. Najednou jsem byl ve středu pozornosti tohohle malého piditvora, který na mě začal zíral. Nejdřív jsem přistoupil na jeho hru a propíchnul jsem ho svým nejďábelštějším pohledem, avšak bez úspěchu. Řada postupoval, ale piditvor stále koukal jenom na mě. V hlavně se mi rojilo plno myšlenek. Mám po něm hodit pomeranč? Měl Kierkegaard pravdu? A kdo je vlastně ten Kierkegaard? Nakonec vše skončilo naprosto nečekaně tím, že si piditvor strčil prst do nosu a já byl tak ušetřen dalšímu mučení. Stejně by mě zajímalo na co myslel, když na mě koukal.

Při pohledu do kalendáře jsem zjistil, že za týden budou Velikonoce. Pro mě jsou to ty nejhorší svátky. Vždy v nich totiž prožívám jistou rozpolcenost, jelikož mé vnitřní pacifistické já svádí tuhý boj s mohou vnitřní touhou po čokoládových kuřátkách. A je to venku, jsem pacifista, a k tomu ještě zbabělec.

Poslední dobou mi chybí trocha té motivace, k tomu mi zatrhli vydání melounové knihy a filmu, mám jisté komunikační problémy (máváním toho naznačit moc nejde) s jednou snovou, a taky jsem prohrál partii šachů s talířem pažitky. Přes všechny tyhle problémy jsem stejně strašně spokojený a vše mi jde s lehkostí peří. Dokonce mě nerozhází ani to, když potkám jednu moc pěknou kamarádku jak se drží za ruku s lehce plešatým, lehce pupkatým a lehce přistárlým chlápkem. Podle posledních zpráv se prý provdala za peníze, ne tedy za toho pupkáče, ale za hromadu tisícových bankovek.

Dneska je snad pointa jasná a jestli ne, tak jste na tom stejně dobře jako já – takže s lehkostí peří.

Žádné komentáře: