25. září 2008

Ještě září

Je tu podzim (nadzim, předzim?), a to znamená, že se lidé začínají pomalu zahalovat. To také znamená, že se zase budu koukat spíše do očí, kde tomu výška brání zůstane u tradičního pohledu. Taky do očí. Jediná holá ramínka mě tak čekají jen ve skříni. Stejně je podzim moje nejoblíbenější roční období. A nejen tím, že v září zářím. Jé, teď jsem si vzpomněl na mou soutěž měsíců. Vyhrálo září, poslední patnáctý byl leden. Jen je divné, že jsem zapomněl na srpen… A může mi někdo vysvětlit, proč je v mém žebříčku měsíců i Io a Titán?

Léto skončilo, a proto skončím i já. Už mě dále nebaví psát, psát stále ty samé věci, a proto se teď rozloučím. Takže se rozlučme s matematikou, s kterou už dále nepočítám, a masový akcemi, které jsou i pro vegetariány. Ode dneška už tyto hříčky požívat nebudu. Když jsem se zbavil masových akcí, to jako jsem masový vrah?

Abych něčím zaplnil chybějí mezeru, tak se s vámi podělím (ta matika je všude) o některé mé divadelní hry, které jsem o prázdninách napsal. První moje hra se jmenuje Zatrpklý býk. Jedná se o naturalistické drama, které kombinuje Vykoupení z věznice Shawshank a Hledá se Nemo. Následující ukázka pochází z posledního jednání hry, které se odehrává těsně před popravou. Pro větší dramatičnost je na scéně přítomen i eskymák.

Ágnes: Co ti to proboha udělali?
Henrik: Dali mi pytel na hlavu.
Ágnes: (zděšeně) Ty zrůdy!
Henrik: Také už nemůžu nosit svůj příčesek.
Ágnes: A tvé klapky na uši? (rozpláče se)
Henrik: (povzdechne) Nezbylo mi vůbec nic.
Ágnes: (stále pláče) Proč to došlo až sem?
Henrik: Znáš to. Ženy, víno, amatérské divadlo.
Ágnes: A co ty podvody v kohoutích zápasech?
Henrik: (lítostivě) Přiznávám, lepit peří na toho býka byla chyba, ale nic jiného mi nezbývalo. S platu břichomluvce bychom nevyžili…
(Na scéně se následně objeví kat, který Henrika utopí v sojové omáčce. Hra končí filozofickým monologem Ágnes, při kterém škube husu.)

Pokud se tu objeví nějaké příznivé recenze, tak ještě s nějakou svou hrou zazářím a to klidně i v říjnu. Ať se však stane cokoliv, stále počítejte s náměty na povídky, s podivnými myšlenkami, přesmyčkami a slovními hříčkami, Hajkisartem a taky se mnou. Prostě budu stále zářit. Já teď půjdu pochytat nějaký lelky, abych se zabavil, a vy běžte klidně zářit (nebo řádit).

Žádné komentáře: