3. září 2011

Protékavá

Konec prázdnin jsem stylově oslavil dvojitým pádem z kola. Je zábavné, že při prvním pádu mě pozoroval skot a nyní já pozoruju při pádech Skoty. Nekoukám se na jatka, nýbrž na fotbal. Tak snad to vydrží. Nevydrželo. Naposledy jsem psal hlupotu po táboře a věřte tomu, že se od té doby vůbec nic zajímavého nestalo. Hájek je stále stejné pako, pořád jsem nevymyslel bezednou tubu na lentilky a stále jsem lenivý na to, abych začal věřit ve zlé lidi. Lenost uvěřit ve zlé lidi mi totiž pomáhá překonávat strach z nich…

Hodně lidí tomu věřilo. Já jsem si to ale nechtěl připustit. A teď je to tady. Poslal jsem Bublinu k vodě. A jak jsem si myslel, stálo mě to i můj majetek. Bublina se tak nyní plaví po Vltavě na vodáckém kurzu a vzala si sebou moje sandálky, můj batoh a moje srdce… To, že je Bublina pryč mi alespoň dává prostor k tomu, abych si udělal pěkný chlapský večer. Takže mám zapnutý fotbal, popíjím pivko a „čtu“ si přitom Playboye. No, ve skutečnosti fotbal už skončil, takže koukám na Medvídka Pú a popíjím kakao (chlapácky studené z šesti lžiček). Jen ten Playboy chybí…

Kromě fotbalu jsem se podíval i na film od Banksyho. Tenhle ten „dokument“ mě dost zmátl, takže po dokoukání si nejsem jistý jestli je Banksy Mister Brainwash, Mister Brainwash Banksy, Mister Brainwash režisér, Banksy režisér, Mister Brainwash nastrčená figurka, Banksy nastrčená figurka, nebo co vlastně. Zkrátka, hodláte-li se stěhovat, ohlaste to vždycky raději na poště. Jednímjsem si však jist - ani jednomu bych neproplatil šek - a to mám street art, potažmo Banksyho, docela rád. A ještě jedna s ničím nesouvisející věc. Věděli jste, že Francis Bacon zemřel při pokusu schladit kuře? No, kuře asi bylo rychlejší…

Žádné komentáře: