10. ledna 2008

Rozbalený

Tééda, když se dívám na datum posledního příspěvku, tak to může vypadat, že jsem to zabalil. Opak je však pravdou, právě jsem to rozbalil. No, ne zrovna teď, jelikož zachvíli to zase zabalím (půjdu spát a budu doufat, že učivo, které mám pod polštářem se mi dosane do hlavy). Jinak od listopadu se stalo tolik zajímavých věcí, že to budu rozdýchávat (zabalovat, rozbalovat ?) ještě hodně dlouho např. Švejnar, fotbalisti, Čunek, Santa, Ježíšek, kapr, vana, cukroví, sklenice horkého mléka a mnoho dalších podivuhodných věcí, ale je tu nový rok a s ním mnoho dalších napínavých novinek.

Teď bych chtěl všem lidem, kteří sem nějak zabrousili, popřát šťastný nový rok, ať už jste kdokoliv či cokoliv. A jestli se vám zdá přání štěstného nového roku 10. ledna divné, věřte tomu, že jsou na světě i divnější věci (kupříkladu lidé co nosí ponožky v sandálech).

A úplně nakonec bych vyslovil pár svých skromných přání do nového roku:
1. Chci Švejnara prezidentem
2. Chci, aby čutálisti vyhráli EURO
3. Chci traktor s vlečkou

Mějte se a taky si něco přejte ...

(Jen tak mimochodem jsem si uvědomil, že poslední příspěvky jsem pokaždé dopsal kolem půl druhý ráno, když se teď nad tím zamýšlím, vycházejí mi z toho zajímavé souvislosti. Pokud sečtete tři jedničky dostanete trojku. Vypadá to opravdu strašidelně, do příště se pokusím tuto tajemnou záhadu ověřit.)

Žádné komentáře: