7. února 2008

And now for something completely different

Thomas More, Charles Dickens, Alfred Adler, Miroslav Donutil, Petr Hájek. Na první pohled skupina velmi sympatických lidí, no i když je pravda, že jeden z nich je tam zařazen trochu nepatřičně (všem doufám došlo, že je to komunistický utopista z 16. století Thomas More a ne třeba Dickens, Adler nebo Donutil). Všichni tihle sympaťáci mají společné to, že oslaví nebo by oslavili 7. února své narozeniny.

Takže je mi 21 a musím říct, že se naprosto změnilo mé dosavadní vidění světa, což, ale může být zapříčiněno tím, že mám doma v oknech nové žaluzie. Uvědomil jsem si, že bych v Americe mohl beztrestně popíjet alkohol, mohl bych být zvolen do Poslanecké sněmovny, ale taky bych se mohl jít konečně osprchovat místo tohoto hloupého psaní. Prostě 21. narozeniny vás donutí konečně přemýšlet. Kromě výše zmíněných výhod jsem si uvědomil i jednu nepříjemnou věc, a to tu, že jsem zase o rok blíže smrti. Začal jsem přemýšlet o svém dosavadním životě, o svých dosavadních úspěších a neúspěších, o svých láskách a o místním klubu Přátel vyšívání. Nevím proč, ale taky jsem přemýšlel o tom jestli se po smrti budu moci jít konečně osprchovat. Radši jdu tedy hned, jo a ještě -

Hodně štěstí a zdraví pane Donutile !


Jen tak mimo:

K narozeninám patří dárečky a proto jsem se rozhodl, že jeden takový „dáreček“ věnuji i všem čtenářům tohohle blogu. Konečně se dozvíte, kdo mi snědl meloun. Tato tajemná kauza totiž zajímá hodně z vás, a proto jsem se konečně rozhoupal k sepsání knihy, která by dopodrobna vylíčila celou melounovou aféru, jelikož, ale hodně lidí nečte z důvodu čekání na to až se podle knihy natočí film, napsal jsem i scénář k filmu – jedná se o tříhodinové erotické drama na pozadí 2. světové války. Je patrné, že film bude z knihy vycházet jen okrajově, prakticky je zachován jen meloun a moje postava. Scénář se v Hollywoodu chytil a film přijde do kin v roce 2010 tedy na 10. výročí aféry. Režisérem bude Martin Scorsese, bohužel jsem v castingu na roli Petra Hájka neuspěl (režisér mi řekl, že nevěří tomu jak ho hraji) a roli dostal, prý pro větší autentičnost, Brad Pitt. Role melounu zatím obsazena není, ale rozhoduje se mezi Georgem Clooneyem, Tomem Hanksem a Pamelou Anderson. Máte se tedy na co těšit.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak všchno nejlepší! Jo jo 21 je zásadní věk, spousta věcí se změní a ty najednou koukáš, že si uplně mimo hru, protože tenhle svět ovládají lidi pod 20. ALe buď v pohodě, ty na tom nejsi ještě tak hrozně, to mně bude za měsíc 22!!! Už se na to pomalu připravuju, ale stejně to asi bude šok..
No nic, každopádně se těším na ten grandiózní velkofim!

hajkis řekl(a)...

22 to je fakt strašný, ale zase pořád lepší než 23