20. února 2008

Sám, divný se zdám

Stala se mi taková podivná událost, která mi připomněla jednu velice důležitou věc, kterou bych si normálně ani neuvědomil. Vše se událo při normálním průchodu vstupními dveřmi u nás na FSS, teď ovšem s tím rozdílem, že mě vstupní dveře přicvakly. Před očima se mi přehrál celý můj dosavadní pobyt na fakultě, od první návštěvy do zatím poslední zkoušky. Nevím proč, ale v tom vidění mě hrál Jaroslav Dušek. Musím uznat, že to byla vcelku nuda, a tak se mi před očima promítly osudy dalších dvou studentů. Tou důležitou věcí, kterou jsem si uvědomil je skutečnost, že jsem za půlkou studia a blíží se tak okamžik pravdy, a taky se blíží další Vánoce

Poslední dobou mám taky pocit, že neustále píšu jen o holkách (samé snové, no vlastně snová je jen ta jedna, kterou podstatě ani neznám) a smrti, proto jsem se rozhodl, že toto téma na chvíli opustím, než se tak stane tak by mě ještě zajímalo, jestli jsou v posmrtném životě holky a jestli musíme po smrti do divadla v obleku?

Taky něco k chystanému filmu o melounu, jelikož skončila stávka scénáristů je ohrožena celá koncepce tohoto uměleckého veledíla. Můj původní záměr byl natočit film, který by byl kombinací Supermana a Deníku Bridget Jones. Musím konstatovat, že záměr asi nevyjde. Podle posledních zpráv se celý tříhodinový film bude odehrávat jako monolog jedné osoby v kuchyní, předběžný rozpočet je 80 miliónů dolarů.

Žádné komentáře: