30. března 2008

Spíš a já spíš ne

Z minulého přípěvku mám opravdu radost, je tam vše, co mě baví a co se mi líbí. Slovní hříčky, snová, lední medvídci, The Frames a metafyzika. Dokonce to má nějakou tu pointu, je to trochu smutný, trochu romantický a dokonce i trochu vtipný. Bohužel takhle kvalitní příspěvek lze napsat jen jednou, možná dvakrát, za blogerský život, takže dneska zase další hlupota.

Tak nějak jsem pochopil proč si spíše nemáme plánovat život. Přes víkend jsem zůstal v Brně a počítal jsem s tím, že se budu učit na průběžný test z politických systémů. V pátek jsem něco trochu udělal, takže večer jsem mohl zajít na nějaký to pivko. V sobotu jsem neudělal nic a na pivko šel znova. Místo pivka jsem si dal steak velký jak má hlava a k tomu popíjel Frisco, už to asi víckrát neudělám. Nakonec to bylo docela fajn, jelikož v nočním rozjezdu byli revizoři a já měl jízdenku (normálně chodím pěšky, ale teď to nějak nešlo, jinak moje oblíbená noční trasa je hala Vodová - Komárov). Dokonce jsme se s žurnalistkou domluvili, že půjdeme do zoo okouknout ty medvídky. Dneska jí však bylo trochu blbě, stejně jako většině lidí co byli s námi, takže se nikomu do zoo nechtělo. Dokonce ani baltistovi Koudelkovi. Do zoo se mi samotnému nechtělo ,takže jsem se vydal na výlet po Brně s tím, že se budu večer učit na test. Teď je večer a já místo učení píšu tuhle hlupotu. Jo, proto si nerad něco plánuju.

Když už jsem u těch plánů, tak jsem si vzpomněl na jednu mou učitelku ze základky. Byla by docela sympatická, kdyby nevypadala jako Marge Simpsonová a kdybych kvůli ní nedostal ředitelskou dudku. Ta mi taky plánovala život. Podle ní jsem měl v šestnácti skončit v polepšovně, ve dvaceti ve vězení, ve třiceti na elektrickém křesle, ve čtyřiceti na šibenici, no a v padesáti bych se stal majitelem továrny na margarín.

Dokonce si nemůžete plánovat ani takovou hloupost jako je útěk před psy. Já si naplánoval, že se před nimi schovám do koruny stromu, bohužel však na stromě čekali další psi. No noc, radši se jdu učit.

A pár obrázků z výletu

Takhle vypadá moje škola ze Špilasu (pěkná co?)

Špilas (nechápu jak to, že to ti Švédové nedobyli, asi sebou neměli blonďaté letušky)

Petrov (prý to nepojmenovali po mě)

Rozcuchanej Petrov (nevím po kom ho pojmenovali)

Žádné komentáře: