30. dubna 2008

Tak jen

Poslední dobou se mi stává hodně divných věcí a vůbec netuším co za tím stojí. Když o tom přemýšlím, tak netuším ani to, co stojí před tím. Alespoň vím, že se vedle toho všechny problémy lidstva jeví jako vcelku zábavný rébus na sobotní odpoledne. Proto teď jen pár nesmyslně smyslných hlupot.

Ze života: Snažím se znovu obnovit svůj přesvědčovací talent. Kvůli nedávným událostem však musím postupovat dosti pozvolna - například jsem přesvědčil jednu kolegyni, že psát seminární práci na ruském kole může být trochu nepohodlné. Trochu náročnější potom bylo přesvědčit jiného kolegu k tomu, aby začal nosit příčesek ve chvíli, kdy já budu plešatět. Nakonec se to povedlo a já se alespoň trochu dostávám ze své truchlivosti.

Námět na povídku: Slavný břichomluvec se promění v borůvkový koláč ve chvíli, kdy zjistí, že se jeho žertovná loutka stala ministrem zemědělství. Jeho manželka je z proměny zhnusená, avšak i přesto si každý večer z koláče ukousne. Příběh končí ve chvíli, kdy se manželka odstěhuje s loutkou do většího domu s menším nájemným.

Myšlenka: Ze všeho zlého si odnesete něco dobrého - já už konečně vím co je to tlaková níž.

Taky jsem si zkusil seřadit měsíce podle oblíbenosti, ale někde jsem udělal chybu, jelikož na 1. místě je září (teď už nevím jestli v září nejvíce zářím nebo zářím v záři či jen zářím v září?) a na posledním 17. místě se umístil Leden. No nic, to bylo tak jen …

Žádné komentáře: