3. května 2008

MáJe

Pořád jsem nepřišel na chybu v mé soutěži o nejoblíbenější měsíc, zkoušel jsem na to jít různými cestami, ale vše bylo zbytečné, takže stálé platí, že 1. skončilo září (v září zářím) a na posledním 17. místě skončil leden (v lednu blednu). Ale stále je něco divně. No nic, radši jednu májově slovně-hříčkovou hlupotu.

Včera ráno jsem viděl datla, což mi jednak zpříjemnilo ranní kávu, ale jednak jsem musel začít přemýšlet o tom, jestli ten datel někdy nemá bolesti hlavy. Co myslíte, má je? Kromě toho se mi hlavou začaly motat další zvířecí otázky. Broukají si brouci? A co vážky, váhají někdy? Nebo koně, mají své koníčky? A co pavouk a jeho osm očí, které používá na dálku a které na čtení? Já už nic nevím.

První máje většinou slouží k nejrůznějším demonstracím, ať už extrémně levicovým, extrémně pravicovým či extrémně jazykovým. Já jsem si chtěl taky zademonstrovat, ale můj požadavek, aby kachny nosily kalhoty, nebyl vyslyšen. Asi sním všechny ty objednaný kalhoty. Nebo prostě jen zas sním, ale už dobře vím, že ne s ní. Možná až jednou budu hodný, budou toho hodny.

Jen má je myšlenka, že v brněnský zoo žije několik zajímavých zvířat. Kromě medvídků mezi ně patří i podivuhodný tygr. Má totiž hlavu tygra, tělo tygra, i když ne toho samého tygra. Pokud se takovému tygrovi podíváte do očí, tak buď brzo dostanete pozvání na koktejl nebo budete nuceni vysvětlovat medvídkům Wittgensteinovy teze v holandštině.

Má je i poslední myšlenka o tom, že máje jsou většinou fajn měsíce. Má je rád i někdo z vás? Jestli ne, tak se jen máj te …

Žádné komentáře: