24. května 2008

Hlavou mi plavou

Začalo zkouškový období, tak mi teď hlavou plavou tisíce informací, a já mám stále pocit, že nemůžu najít tu pravou. Proč se mi pořád zdá o politickém systému Švýcarska, nebo o švédských letuškách, nebo o tom jak mi nějaký sysel krade očkovací průkaz? Už bych chtěl být alespoň na chvíli normální, možná by mi stačilo i platit poloviční činži.

Stávají se divný věci. Třeba jste s holkou v kině, ona si odskočí na záchod, a když se vrátí, sedne si k někomu jinému. V kině by se to ještě dalo svést na tmu, ale co mám dělat, když se mi to stane v restauraci? Střílet na ní slámkou hrášek asi nebude to nejlepší řešení.

Námět na romantickou komedii: Mladý, krásný, odvážný a chytrý břichomluvec je zamilován do Š. Má to však háček, jelikož jeho milá na něho není milá a nechce mu prozradit další písmenka svého jména, a taky se nechce vzdát své perspektivní kariéry zápasnice v bahně. Zklamaný břichomluvec odjíždí do Madridu, a to i přesto, že je pro něj Madrid španělská vesnice. Nakonec vše skončí happyendem, břichomluvec se v madridské zoo zamiluje do vačice.

Existuje jedna univerzální pravda? A jestli ano, je vodotěsná a dá se nosit po kapsách? Nebo taková čísla, existují čísla kvůli tomu, abychom mohli počítat existující věci, nebo existují věci abychom mohli používat čísla? A proč jsem ještě nebyl v zoo? Kdo mi tohle spočítá?

Takže hlavou mi plavou tisíce informací a já stále hledám tu pravou, přitom se motám v mezikruží a skrývám, že nevím jak na věc. Jo a taky se teď cítím jako velbloudi, ti taky pořád bloudí. No nic, radši se jdu učit…

Žádné komentáře: