14. června 2008

Marnosti

Poslední dobou trávím svůj čas děláním marností a tak jsem z toho všeho už docela otrávený. Trochu přemýšlím, že by bylo fajn mít svou „light“ verzi. Takový light Péťa by byl trochu méně ukecaný a jasně by dělal věci, které chce. Bohužel, já jsem jen v plné verzi, plný svých marností.

Uvažoval jsem o tom, že bych si místo psaní blogu udělal vlastní webové stránky a to kvůli tomu, abyste mě mohli poznat i z trochu jiné stránky. Zjistil jsem však, že tvorba internetových stránek určitě není moje doména. Jo, i v tomhle jsem marný.

Taky jsem zkoušel žonglovat se třemi pěkně tvarovanými pomeranči. Po třech hodinách usilovného tréninku (nepočítaje v to malé zdřímnutí a házení ponožek po plyšovém medvídku) jsem konečně zaznamenal jistý úspěch. V následné euforii jsem jeden z pomerančů snědl. Neuvědomil jsem si však, že tento „akt“ ukončil možnost dalšího trénování. Náhradní „banánová“ varianta už byla jen marnou snahou.

Konečně jsem navštívil zoo a zhlédl, zde už tolikrát probírané, lední medvídky. Medvídci byli fajn, ale osobně mě více zaujaly trochu smutné opičky a taky jeden velice sympatický poník. Zvířátka byla fajn, ale mám pocit, že celý výlet jen znova potvrdil mé marnosti, jelikož jsem až příliš pozdě přišel na to, že jsem zase udělal (či teď spíše neuděl) strašnou pitomost. Takže se teď cítím jak kolega medvěd dole na obrázku.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zaujala mě vaše myšlen alight verze. Když si uvědomíte, že light výrobky nedosahují kvalit jejich "tradičních" protějšků.

Třeba by Vám posléze chyběla ta vaše pikantní šťává, díky které dostávají vaše texty tu pravou chuť.

Jinak, musím s Vámi souhlasit - medvídci jsou fajn, i když by jim mohli vybudovat novější výběh.

----------------------------------
Mimochodem, tentokráte se Vám nezdál nějáký podivný sen? A co myšlenka k úvaze-respektive námět na povídku?

hajkis řekl(a)...

Nelze pořád jen snít, to se pak může stát (nebo ležet?), že se třeba i vyšťavím...