1. července 2008

Hrají si remixy

Část příštích týdnů strávím na různých masových akcích (určeno i pro vegetariány), které jsou pro lidi, jsou barevné a taky v pohodě. Jen doufám, že do té doby strávím i dnešní oběd. Pokud ne, tak z toho budu asi trochu otrávený. Když už jsem u toho jídla. Dieta se drží pokud chceme zhubnout, takže potom pietu držíme, když chceme přestat pít. Mohl by mi ale někdo vysvětlit na co, či za co, se drží siesta?

Pročítal jsem si své starší hlupoty a musím říct, že jsou to někdy opravdu veliký pitomosti. Nikdy bych ani nevěřil kolik hloupých věcí jsem už napsal. Na druhou stranu je to příjemný pocit vidět za sebou tolik práce.

Poslouchal jsem teď desku zremixovaných písniček od Franz Ferdinand. Při tom mě napadlo, proč byste mě nemohli zremixovat i vy, čtenáři (1 či 2 pravidelní), a tím se zapojit do tvorby hlupot. Pravidla jsou jednoduchá - z mých hlupot spojujte a rozpojujte nejrůznější smysly a nesmysly, přitom nepoužívejte svá slova a ani žádné neměňte (neupravujte koncovky), naopak můžete udělat tečku, pomlčku, otazník, vykřičník či změnit velké písmenko za malé a naopak. Vaše výtvory pak vložte do komentáře. Doufám, že se alespoň jeden objeví…odměna zaručena (teda možná).

A malá ukázka, jak remixuji sám sebe:

Obrovský kondom? Řekla ne. Zkoušel jsem to, fazole způsobují plynatost. Ať jste kdokoliv. Je mi 21 v 6 letech. Divně se to zvrhlo i s buchtou. Řekla ne. Skupina bobrů na Polárce? Musím postupovat pozvolna, jsem stydlivý jak pan Mrkev. Sní vodotěsná snová očkovací průkaz? Řekla ne. Pořád ale byla oblečená jen v ponožkách. Vanilkovou LSD? Hodně štěstí a zdraví pane Donutile.


Pozn.
Jestli jedete na Rock for People, na Colours nebo na Pohodu, tak se tam třeba potkáme. V tom případě nezapomeňte, že já nejsem kluk na jeden festival…

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Šestém smyslu duch, gumový kachničky - blondýnka. Stepujícímu mimovi recitovat Vergilia. Sen. Poprvé je to vždycky nejlepší. Kauza šicí stroj -brunetka. Meloun. Sen. Vačice medvídci velbloudi. Politologů sen.

Maggi řekl(a)...

Zkrocení marného

aneb žertovná loutka, existencionalisticky zhnusená ze zkrocení většího než malého a marného chytrého

"Už nejsem dítě, abych neustále jedl med! Celý nahý a nápadný vlasový gel bude šéfovat mé tělo!" řekl hlas. Také půvabná kolegyně, oblečená bačkůrkami, nohama pevně dojímá základní sociální služby.
Šokující opravování byla však jen marnou snahou.
Z proměny na šibenici prožíval zklamání - i slabší nátury uschopeni k čemukoliv a převlečení za psy jsou na světě.
Se smršťujícím se úmyslem snědl Klause, tu nicotu, a zase nic.
"Ale aspoň uctívám stromy a gumový kachničky!"
a byl po pás stejné pako