17. září 2008

Výjmenovaná

Někdy se mi stává, že přemýšlím o věcech o kterých nic nevím, nebo o tom vím a nemůžu si na to vzpomenout. Naposled se mi to stalo s vyjmenovanými slovy. Jediné na co jsem si vzpomněl bylo, že si nějaká kobyla zvykala v Litomyšli. Tohle nebylo moc úspěšný, proto jsem raději poslal svůj jazyk do Ruzyně, aby se tam učil nazývat. Než se vrátí, tak si přečtěte další mé hlouposti.

Začal nový akademický rok, to znamená stání v nejrůznějších frontách na nejrůznějších místech. Proto je vhodné mít neustále po ruce nějakou knížku (jen ne Bukowskiho!). Taky zásoby jídla se docela hodí. Vaše plány může změnit pouze přítomnost některých lidí. Kupříkladu mně čekání na přelepku na ISIC (ne)zpříjemnila jedna kolegyně, o které vím jen to, že jsme spolu chodili na Komparaci pol. systému a na Teorii her. Ani nevím, jak se jmenuje. Taky nevím, proč si tolik lidí pamatuje mě, a to přesto, že se snažím chovat nenápadně - většinou nosím klobouk a falešný knír…

Jména jsou vůbec mé prokletí. Když potkám někoho nového většinou se dotyčných na jméno neptám. Jen je zvláštní, že ti lidé pak ví, jak se jmenuju já. Třeba jeden kolega s kterým jsem chodil na fotbal. Nějak mezi řečí jsme přišli na to, že jsme ze stejného města, a dokonce nějaký rok přede mnou chodil i do stejné školy. Je to všechno pěkný, ale já ani po dvou letech nevím, jak se jmenuje. Paradoxní je, že na letošních Coloursech mi představil i svou přítelkyni, jejíž jméno si stejně nepamatuju.

Některá jména si ale zapamatuju i já. Třeba vím, že se nová deska Support Lesbiens jmenuje Lick it. Spojení lesbiens a lick je zajímavé a docela jej podporuju (supportuju?), i když se při tom červenám. Tím červenáním jsem teď úplně zapomněl jak se jmenuju. Hele, a stává se i vám, že mi nemůžete přijít na jméno?


Pozn.
Trochu jsem si kontroloval své starší výtvory a přišel jsem, kromě tradičních problému s větnou stavbou, na několik zhovadilostí, kterých jsem se dopustil vůči češtině. Pokud se vás to nějak dotklo, tak se omlouvám. Pokud jste si toho nevšimli, tak zapomeňte na to, co jste si právě přečetli. Kromě gramatických chyb jsem přišel i na to, že jedné mé hlupotě chybí i konec (věta a půl). Ne, že bych normálně dával smysl, ale v tomto případě je to už dost divný. Jen jsem zvědavý, jestli někdo přijde na to, kteréže hlupoty se to týká.

2 komentáře:

Štěpánka Ištvánková řekl(a)...

Nedávno jsem taktéž přemýšlela nad vyjmenovanými slovy...no žádná sláva...třeba na l jsem si zaboha nemohla rozzpomenout :D

Štěpánka Ištvánková řekl(a)...

jak se pise rozzpomenout...rozvzpomenout ? :D cozeeeee sem mohla napsat vzpomenout ;)