6. listopadu 2008

Muzikálně tuhá

Takže je tu listopad, což je měsíc, který „překvapivě“ absentuje v mém žebříčku 15 nejoblíbenějších měsíců, což pořád nejsem s to pochopit. Ani šedesát. Listopad nemám moc rád, jelikož padá listí a to je mi líto. Když padá listí, to si přece musí dost natlouct ne? Taky v listopadu začíná být venku zima (i když ne zrovna teď). Nemám rád letní (ani listopadová) vedra, ale ani zima mi nedělá moc dobře. Narozdíl od léta nemůžeme zimě moc ublížit, jelikož pokud bychom to přehnali a zimu třeba zabili, tak by pak ta zima byla tuhá…

Právě jsem se vrátil z Flédy, kde si dali Tatabojs akustickou session s Ahn Triem. To bylo naprosto skvělý (slízl jsem všechnu smetanu, i když s hodinovým zpožděním, což mě donutilo vypít tolik piv, že je nedokážu ani spočítat – myslím, že byly dvě). Moje oblíbené písničky v jiném aranžmá (pro mě nej Divnosti a Jednotka času), Mardoša a krásný holky. Co víc si může člověk jako já přát? Jen mě ve Flédě trochu překvapila nabídka nápojů. Zjistil jsem, že tam nabízejí i nejrůznější sekty. Na to já moc nejsem, víte oni tihle náboženští fanatici, od nich radši dál…

Celkově jsem teď v tuhém hudebním objetí svého walkmanu, jelikož spousta mých oblíbených kapel vydává nová CD. Namátkou Kaiser Chiefs, Travis, Bloc Party, Futureheads (16.11. v Roxy) nebo (ehm) Keane a Snow Patrol. Tím také dostal pořádně zabrat internet na koleji. No nevím, jestli bych tu měl psát o tom, jak porušuju autorská práva. Doufám, že mě neprásknete, jelikož bych pak mohl být vypráskaný. Autorský práva jsou vůbec divný, a radši o nich nic psát nebudu, nerad bych totiž kopíroval něčí názor na autorská práva. No, radši se stáhnu, než abych byl napálen…

Jsem tak pomalý, nebo je doba tak rychlá? A to doba nechodila na túry a neví, že tempo mají v předu udávat ti nejpomalejší? Stále mám pocit, že mi něco uniká – nevím, kdo píše básničky, nevím, kdo může za finanční krizi, nevím, kde jsem nechal klíče, nevím nic – ale já vás jednou doběhnu a na všechno přijdu. Stejně jako jsem přišel na to, že nevzlétnu, když budu mávat rukama. Omlouvám se, chtěl jsem nakonec napsat něco chytrého, ale zapomněl jsem rozum v druhých kalhotách. Tak radši dobrou noc, den, ráno, večer i chuť…

Žádné komentáře: