21. listopadu 2008

Skotačivě vykolejená

Pokračuje můj seriál podivných snů. Dneska se mi zdálo, že mi medvěd v minisukni chce ukrást pašíka, kterého jsem předtím vyhrál v tombole. Vzpomínáte si ještě na broukající si brouky, váhající vážky, koně s koníčky, či bloudící velbloudy? Teď kvůli snění řeším další zvířecí dilema. Myslíte si, že můžou být nějací vepři ve při?

Mám rád minisukně, ne že bych je nosil (na to nemám dostatečně pěkné nohy), jen mě baví na ně koukat. Minisukni považuji za jeden z největších vynálezů lidstva, společně s kladkou, spalovacími motory (taky tak žhavý?) a žertovnými nezfouknutelnými svíčkami. S minisukněmi mám však i jeden problém (pokud zahrnu problém s mýma nohama, tak mám problémy dva). Pokud jste totiž stejně nešikovní jako já, hrozí už i při nevinném podávání rukou, žaloba kvůli sexuálnímu obtěžování.

Když už jsem u (nebo pod?) sukní, tak bych se mohl zmínit i o Skotech. I když je pravda, že není Skot jako Skot, zároveň však není Skot jako skot, no a dokonce není ani skot jako skot. Po skotačivém úvodu ale k věci, nebo spíše ke Skotům. Jednou jsem potkal Skota u pisoáru a tohle setkání považuji za jeden z mých největších životních zážitků, i když v tu chvíli to nebyl moc velký požitek. Proběhlo to nějak takhle. Lehce opilý Skot přišel k pisoáru, vepředu si nadzvedl sukýnku, no a zbytek si snad domyslíte. Pokud ne, můžu vám to do příště nakreslit…

Měl jsem ještě jeden sen, jen nevím, čeho se přesně týkal. Přesněji váhám mezi filozofií a nábytkem (tyhle dvě věci mi neustále splývají). Ve snu mi v rozjetém vlaku švédská letuška říká buď „žij dle Kanta“, nebo „židle Kanta“. Napadla mě ještě jedna věc. Myslíte, že může být nějaká letuška vykolejená?

1 komentář:

Maggi řekl(a)...

ty scotty skoty Skoti mě teda pobavili:-D