13. ledna 2009

Nesmyslí(m) si

Empirickým pozorováním jsem se dopátral, že vosk nejdříve odkape a až pak vytuhne. Takže jsem se zase jednou omyl. Pořád tak raději s víčky než svíčky. Zvláštní jak stejné a přesto odlišné. No nic, případně vše. Taky se tu neobjevila žádná nadávka, a proto zvítězí mé já nadsázkové, které nemělo úplně nejlepší kurzy sázkové. Očekávejte tak plno (prázdných) nesmyslností, které si budou nesmyslit a všechno kolem hanit. I když bez Hany. Žádnou Hanu totiž neznám. Jen na Hané mám babičku. Vlastně jednu Hanu znám, ale tu bych raději hanit nechtěl, jelikož tato mnou nedotčená dotyčná je asi o dva metry (plus mínus centimetry) větší než já a to by mě pak mohla klidně, a třeba i vlídně, zranit.

Zima mě už naplno udeřila do tváře, a proto asi mám neustále červený nos. Škoda jen, že nejsem moc zábavný a neznám skoro žádné vtipy. Mohl bych totiž zkusit dělat klauna. Zima má (promiňte, že si ji tak přivlastňuji), ale i další možně nemožné výhody. Třeba všechny problémy můžu řešit s chladnou hlavou, a to přesto, že nosím ladnou čepici. Nošení čepice je další výhodou, jelikož pak máte většinou i něco pod čepicí. Například bambuli, když si čepici nasadíte naruby. Z tohohle všeho mi běhá mráz po zádech. Jen doufám, že zaběhne nějaký rekord. Možná mu pomůžu jako vodič. No, já spíše polovodič…

Dospívám a přitom si pobrukuji. Vždy jsem vyváděl podivnosti, když jsem potkal nějakou ke mně jemně svou, ale už ne mou, s nějakým ke mně němě novým jejím. Nedávno se mi to zase událo a kromě chuti přejet dotyčného, ke mně němého, autem, jsem se s danou (není to žádná Dana) situací naprosto v pohodě vyrovnal. S touhle slečnou by mi to stejně asi neklapalo (a ani nezvonilo). Byla (je) na mě moc elegantní. Třeba tvrdila, že nejpřitažlivějším synovcem strýčka Skrblíka je Bubík. To já měl vždy nejraději Ňoumu. A samozřejmě paní Čvachtovou. Sví svým…

Dnešní nesmyslnosti se na mě lepí jako na paty. A proto se teď kvůli tomu vzdálím do svého osamění, protože cítím, jak se má osa mění. Takže pokud jste Hany, běžte někoho hanit, pokud jste Mráz, běžte někomu běhat po zádech, no a pokud vás čeká zkouška z etiky, vytáhněte tikety a zkontrolujte si své sázkové kurzy. To abyste věděli, jakou máte šanci splnit tyhle nesmyslné kurzy, předměty, podměty, předsudky i přísudky… Pro dnešek (do)nesmyslil si i se…

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Milý Péťo!
Velmi si mě zklamal:D Ty žádnou Hanu neznáš?
Tak to ti příště ani nepůjčím sešit! ;)

hajkis řekl(a)...

Je to Han(b)a... A ten sešit si v případě nutnosti půjčím i sám ;)