19. srpna 2009

Mimo chody

Tak mě napadá, co dělá pavouk, když není na síti? Jak se cítí? Zaplétá se někde jinde? S nějakou tou bokovkou? Chytá mouchy? Nebo nedělá nic a chytá lelky? Vážně nevím. Moje jediné znalosti o pavoucích vycházejí z toho, že jsem viděl tři díly Spidermana. Navíc se mi trojka ani moc nelíbila. Že by v tomhle byl ten problém? No, na to se těžko odpovídá. Jelikož jsem teď ale v síti já, tak napíšu nějakou hlupotu. A mimochodem co děláte vy, když nejste na síti? Ptám se jen proto, že já asi za chvíli v síti skončím. A to nejen tím, že vypnu počítač. Přišel totiž tatínek Bubliny...

Při cestě za Bublinou jsem zjistil, že existuje ještě jedno město, ve kterém žije více důchodců než v Havířově. V Luhačovicích. Teda ne, že by mi vadili důchodci, důsedící nebo důběžící, jen je fajn, že existuje ještě něco staršího než je Havířov (a to jsme nejmladší město v republice). Když už jsem u těch starších generací (a přitom na síti). Asi znáte takové to – za nás bylo lépe, za nás byla lepší muzika, za nás bylo nebylo... Teda nechci to nějak generalizovat, ale myslím si, že všechno není to tak dobré, jak staré. Když vezmu třeba tu muziku, jak lze srovnat jestli je lepší Maruška Rottrová nebo Vypsaná fixa, Clash nebo Kaiser Chiefs, Gott nebo... ehm Gott? Srovnávat to (s)prostě nelze, a kdo říká, že lze, tak asi lže...

Pravidelní čtenáři (tohle je dost hypotetický obrat, ve skutečnosti se jedná jen o Bublinu, která je navíc dost nepravidelná) hlupot ví, že často používám tenhle děníček jako prostředek k vyjadřování svých krajních názorů. A jelikož teď nejsem ve svém kraji, tak se můžu pustit do další výstřednosti. Když jsem nedávno otevřel ledničku, uvědomil jsem si, že lednička je takovým tunel do jiného ročního období. Z tohoto zjištění mě až zamrazilo, a to přesto, že jsem se v tu chvíli potil. Musím proto upravit minulou hlupotu, takže mrazení v zádech vás může potkat nejen při hlušení se, koukání se, koupání se nebo při dělání čehokoliv s kýmkoliv, ale i tehdy když necháte otevřené dveře do ledničky... Už se těším na zimu a na to jak otevřu troubu... Zatím to pošlu k ledu...

2 komentáře:

Štěpánka Ištvánková řekl(a)...

luhačky..no to je jasné..musí odpočívat v lázních :) ..měla bych zase začít být pravidelným čtenářem ;)

Štěpánka Ištvánková řekl(a)...

luhačky..no to je jasné..musí odpočívat v lázních :) ..měla bych zase začít být pravidelným čtenářem ;)