3. října 2009

Předsloví i zásloví

Přišel jsem na to, že nejkratším dnem v týdnu je den strávený s Bublinou. Začíná mě proto pomalu tížit naše vytíženost. Na druhou stranu si myslím, že kdybychom nedělali to co děláme, určitě bychom chtěli dělat to co děláme. No jo, vzdělání vede k vydělávání. Když se nad tím tak zamyslím. Vydělávání peněz stojí čas, utrácení peněz stojí čas, tak co takhle zrušit peníze a začít platit časem. Možná bychom tímhle ušetřili docela dost času… Abych ušetřil nějaký čas já, tak se nebudu dnes příliš rozepisovat a po roce zase zkusím jen pár vět. Asi z toho udělám každoroční tradici a až mi bude šedesát vydám to jako knihu předsloví a zásloví… A pak si dám asi kuře...

  • Nikdy se nenechám do ničeho nudit.
  • Jelikož historie zná pouze velikány, jsem smířen s tím, že to dotáhnu maximálně na neznámého pachatele.
  • Chtěl jsem se stát Robinsonem Crusoem, ale doma mi řekli, že došly opuštěné ostrovy. No nic, zkusím to příští Pátek…
  • Proč vždy z nejšpinavějších obchodů plyne nejčistší zisk? A co na to čistírny?
  • Už párkrát si mě někdo spletl s Clintem Eastwoodem, vždycky ale slepec…
  • Vždy jsem myslel, že nejdivnější lidi jsou mezi studenty filozofie, pak jsem to změnil na studenty sociologie, pak na sociální antropology… Teď už vím, že nejdivnější lidi jsou mezi lidmi...
  • Pořád si rád čtu, třeba teď se prokousávám Sartrovou Zdí…
  • Občas ztrácím nervy, ale ani potom nejsem člověk bez nervů.
  • Konečně už vím, že praktická ekonomie se netýká údržby peněženky.
  • Směji se vám za zády do očí.
  • Každý z nás se jednou musí zeptat: „Kde je má Giselle?“
  • Čím míň mě zajímá kam se dostanu, tím víc mě zajímá jak se tam dostanu.
  • Kolik blbostí ještě musím udělat, abyste mě neměli za blba?
  • Baví mě, když vidím, že někoho bavím.
  • Ne každá hlupota je trefa do černého, ale proč zas vidět všechno černě…

Žádné komentáře: