24. prosince 2009

(Pe)ťulová

Předem se omlouvám za nedovolené vniknutí, ale bylo otevřeno, tak jsem tu (a taky znám heslo). Taky se omlouvám všem čtenářům hlupot, protože tato hlupota není od hlupottvůrce, ale pro něj. Prostě (Pe)ťulová. On píše pro nás, tak jsem si jako věrná čtenářka řekla, že si obrátíme role a čtenář bude on (snad).

Můj milý (Pe)ťulo, doufám, že se nezlobíš, že jsem ti bez tvého vědomí vtrhla do tvého děníčku, ale když už jsem vtrhla do tvého života... Tento rok byl velice zvláštní, krásný a můžeš za to ty. Ty a tvoje dobrá nálada, hravost, jak vše bereš s nadhledem a taky jak dokážeš pomoct. Děkuju ti za příjemně prožitý rok a doufám, že mi i nadále budeš dělat společníka v životě.

Toto jsou první vánoce, které strávíme spolu, takže se už teď těším na veliký řízek, který mi nachystáš, na to, až uvidím tvůj nazdobený stromek, až rozbalíme dárky, jak mi budeš kreslit a jak budeme hrát karty (pokud je teda nezapomeneš dát pod stromeček). A samozřejmě na další věci, které spolu budeme provádět.

Přeji ti teda krásné společné vánoce, hodně dárků pod stromečkem a ať máš pořád svoji dobrou náladu. A nezapomeň na řízek...

1 komentář:

hajkis řekl(a)...

Ty jiné věci jsou sex? Chci to samozřejmě vědět kvůli studijním účelům. Nic osobního...