2. března 2010

Z podhledu

V posledních dnech se mi úplně změnil pohled na svět. Nepřihodila se mi žádná katastrofa a ani jsem neprošel nějakým nenadálým záchvatem štěstí. Stalo se něco mezi – přestěhoval jsem se. Mám tedy na mysli úhel pohledu z okna. Nejen, že bydlím někde jinde (jak mi řekla Bublina, to se prý po stěhování stává…), ale hlavně i v jiné nadzemní výšce. Z třetího patra kolejí jsem přešel do druhého patra paneláku. Bojím se, aby to nebyl začátek mého postupného úpadku. Stále mám ještě docela pěkný výhled, ale jednou se na vše nejspíš budu dívat z podhledu… Ale pořád je lepší koukat z podhledu na spící-bdící Bublinu, než brát s nadhledem chrápajícího Vlastu…

2 komentáře:

Adé - La řekl(a)...

Přece jen je to krok dopředu, brát chrápajícího Vlastu s nadhledem tak, že se odstěhuješ.

hajkis řekl(a)...

Jo, tohle je dobré... je to vlastně takový pěkný úkrok stranou...