23. června 2010

Nápadů (s)pád

Poslední dobou mě vůbec nic nenapadá. Možná tak komáři. Jednou jsem psal o tom, že nápady jsou jako sníh. Taky musejí napadnou. Jenže pokud se nedostává sněhu, lze využít sněhové dělo. Takové dělo by potřebovalo i mé tělo. Teda, ne že by mi v hlavě mělo zrovna nasněžit. No, snad to chápete. Jelikož nápadové dělo nemám, jsem nyní (v podstatě i předtím a za tím) dosti nepoužitelný. Například Bublina mi řekla, že by na narozeniny chtěla něco na krk. A mě napadlo, že bych ji mohl koupit hašlerky. Nebo jsem si představoval, co může znamenat věta „jít si udělat vlasy“, pokud jí řekne plešatá osoba… Padám…

Když teď o tom (ne)napadání přemýšlím, zjišťuji, že to s mými nápady nikdy nebylo moc slavné. Pro názornost jsem par (ne)nápadů i virtuálně zhmotnil…

Tady mě napadlo, že bych si mohl koupit novou lampičku. Proč to dopadlo takhle vůbec netuším…

Hájkův virtuální kurz plavání. Doufám, že jednou realizuji i Hájkův virtuální kurz jízdy na vodních lyží. V to však nedoufají v DDM…

Taky mě napadlo, že bych se mohl stát Sherlockem Holmesem…

Tohle mě nenapadlo… tohle vím od jakživa. Jak jinak by mě mohla Bublina pořád tak okouzlovat?

Žádné komentáře: